Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.contributor.authorКоломієць, Г. І.uk
dc.date.accessioned2016-03-31T11:46:56Z-
dc.date.available2016-03-31T11:46:56Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЯренко А. В. Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств [Текст] / А. В. Яренко, Г. І. Коломієць // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 6 (93). - C. 48-52.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1405-
dc.description.abstractВ статті розглянута проблема вибору оптимальних каналів розподілу при забезпеченні необхідного рівня ефективності завдань розподілу з найменшими витратами. Запропоновано математичну модель визначення оптимальних каналів розподілу, яка враховує основні складові характеристики товарів. В процесі дослідження розглянуті критерії вибору найбільш ефективних каналів розподілу з переліку визначених оптимальних каналів.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема выбора оптимальных каналов распределения при обеспечении необходимого уровня эффективности заданий распределения с наименьшими расходами. Предложена математическая модель определения оптимальных каналов распределения, которая учитывает основные составные характеристики товаров. В процессе исследования обоснованы критерии выбора наиболее эффективных каналов распределения из перечня определенных оптимальных каналов.ru
dc.description.abstractThe article considers the problem of optimal distribution channels choice while ensuring the appropriate level of tasks distribution efficiency under the least costs. A mathematical model of determining the optimal distribution channels is offered, which takes into account the basic specifications of commodities. In the process of research the criteria of choice of the most efficient distribution channels from the list of certain optimal channels are identified.en
dc.languageuk
dc.subjectoptimalen
dc.subjectmodelen
dc.subjectmodellingen
dc.subjectdistribution channelen
dc.subjectdirect qualitative judgements methoden
dc.subjectevaluation criteriaen
dc.subjectоптимальныйru
dc.subjectмодельru
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjectканал распределенияru
dc.subjectметод прямых качественных сужденийru
dc.subjectкритерии оценкиru
dc.subjectоптимальнийuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectканал розподілуuk
dc.subjectметод прямих якісних судженьuk
dc.subjectкритерії оцінкиuk
dc.titleОбґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, A. V.en
local.contributor.altauthorKolomiiets, G. I.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.contributor.altauthorКоломиец, Г. И.ru
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 6 (93)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V93_P048-052.pdf391,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.