Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1405
Title: Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств
Authors: Яренко, А. В.
Коломієць, Г. І.
Keywords: optimal
model
modelling
distribution channel
direct qualitative judgements method
evaluation criteria
оптимальный
модель
моделирование
канал распределения
метод прямых качественных суждений
критерии оценки
оптимальний
модель
моделювання
канал розподілу
метод прямих якісних суджень
критерії оцінки
Issue Date: 2015
Citation: Яренко А. В. Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємств [Текст] / А. В. Яренко, Г. І. Коломієць // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 6 (93). - C. 48-52.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Abstract: В статті розглянута проблема вибору оптимальних каналів розподілу при забезпеченні необхідного рівня ефективності завдань розподілу з найменшими витратами. Запропоновано математичну модель визначення оптимальних каналів розподілу, яка враховує основні складові характеристики товарів. В процесі дослідження розглянуті критерії вибору найбільш ефективних каналів розподілу з переліку визначених оптимальних каналів.
В статье рассмотрена проблема выбора оптимальных каналов распределения при обеспечении необходимого уровня эффективности заданий распределения с наименьшими расходами. Предложена математическая модель определения оптимальных каналов распределения, которая учитывает основные составные характеристики товаров. В процессе исследования обоснованы критерии выбора наиболее эффективных каналов распределения из перечня определенных оптимальных каналов.
The article considers the problem of optimal distribution channels choice while ensuring the appropriate level of tasks distribution efficiency under the least costs. A mathematical model of determining the optimal distribution channels is offered, which takes into account the basic specifications of commodities. In the process of research the criteria of choice of the most efficient distribution channels from the list of certain optimal channels are identified.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1405
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V93_P048-052.pdf391,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.