Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14070
Назва: SWOT-аналіз як метод дослідження конкурентоспроможності торговельних підприємств
Автори: Кирилко, Н. М.
Бабич, Ю. А.
Ключові слова: конкурентоспроможність
торговельне підприємство
конкуренція
конкуренти
конкурентний вплив
SWOT-аналіз
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Бабич Ю. А. SWOT-аналіз як метод дослідження конкурентоспроможності торговельних підприємств / Ю. А. Бабич ; наук. кер. Н. М. Кирилко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 147-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14070
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P147-149.pdf962,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.