Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14093
Title: Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиці
Authors: Подольна, В. В.
Клітка, О. В.
Keywords: позиціонування
товарна політика
маркетинг
товар
бренд
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Клітка О. В. Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиці / О. В. Клітка ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 344-345.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14093
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P344-345.pdf653,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.