Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14097
Title: Західний та східний підходи брендингу
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Ляшук, О. А.
Keywords: брендинг
підходи брендингу
види брендів
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ляшук О. А. Західний та східний підходи брендингу / О. А. Ляшук ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 352-353.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14097
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P352-353.pdf655,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.