Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14100
Title: Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампанії
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Марчук, В. В.
Keywords: медіапланування
інтернет
реклама
компанія
аудиторія
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Марчук В. В. Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампанії / В. В. Марчук ; наук. кер. І. В. Пономаренко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 358-359.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14100
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P358-359.pdf533,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.