Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14103
Назва: Особливості маркетингової діяльності у туризмі
Автори: Мельник, А. О.
Кононенко, С. С.
Ключові слова: маркетинг
комунікації
туристичні підприємства
туристичні послуги
туристичний ринок
механізм
чинники
стратегія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кононенко С. С. Особливості маркетингової діяльності у туризмі / С. С. Кононенко ; наук. кер. А. О. Мельник // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 9-10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14103
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P009-010.pdf654,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.