Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14107
Назва: Види інформаційного маркетингу
Автори: Мельник, А. О.
Геньбач, Д. Д.
Ключові слова: маркетинг
інформація
попит
інформаційні продукти та послуги
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Геньбач Д. Д. Види інформаційного маркетингу / Д. Д. Геньбач ; наук. кер. А. О. Мельник // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 17-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14107
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P017-018.pdf574,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.