Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14172
Title: Роль реклами в підвищенні конкурентоздатності товарів
Authors: Борецька, Н. П.
Бойко, Я. В.
Keywords: реклама
престиж
конкурентоздатність
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Бойко Я. В. Роль реклами в підвищенні конкурентоздатності товарів / Я. В. Бойко ; наук. кер. Н. П. Борецька // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 251-252.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14172
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P251-252.pdf556,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.