Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189
Название: Маркетинг як метод управління ефективністю підприємства
Авторы: Воронкова, Т. Є.
Танцюра (Ємець), А. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове управління підприємством
система маркетингу
переваги та недоліки системи
принципи побудови
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Танцюра (Ємець) А. В. Маркетинг як метод управління ефективністю підприємства / А. В. Танцюра (Ємець) ; наук. кер. Т. Є. Воронкова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 77-78.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14189
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2019_V3_P077-078.pdf764,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.