Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14190
Title: Бенчмаркінг як ефективний інструмент досягнення конкурентних переваг підприємства
Authors: Воронкова, Т. Є.
Олешко, А. Ю.
Keywords: банчмаркінг
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
методи оцінки
інструмент
ефективність
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Олешко А. Ю. Бенчмаркінг як ефективний інструмент досягнення конкурентних переваг підприємства / А. Ю. Олешко ; наук. кер. Т. Є. Воронкова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 79-80.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14190
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P079-080.pdf653,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.