Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1420
Title: Особливості обчислення параметрів стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування
Other Titles: Features of calculation parameters of strategic flexibility of consumer services
Authors: Хлістунова, Н. В.
Keywords: стратегічна гнучкість
підприємства побутової галузі
рівняння регресії
кореляційно регресійний аналіз
strategic flexibility
модель
correlation and regression analysis
consumer industry
regression model
Issue Date: 2015
Citation: Хлістунова Н. В. Особливості обчислення параметрів стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування / Н. В. Хлістунова // Економіка та держава: міжнародний науково-практичний журнал. — 2015. — № 2. — С. 47-50.
Source: Економіка та держава
Abstract: У статті проведено обчислення параметрів стратегічної гнучкості на прикладі підприємств, що надають ремонтні послуги (автосервісу), а також підприємств з надання індивідуальних послуг з використанням методичного підходу для оцінювання стратегічної гнучкості підприємства. Для вибору найбільш значимих показників використано метод експертних оцінок з урахуванням компетентності експертів. При формуванні інтегрального показника оцінювання стратегічної гнучкості підприємств з надання ремонтних послуг (на прикладі підприємств автосервісу) та індивідуальних послуг автором використано сукупність показників за групами, що відображають специфіку діяльності підприємств побутової галузі. Здійснено кореляційно=регресійний аналіз для відбору найбільш значущих факторів і кількісного опису взаємозв'язків між показником стратегічної гнучкості підприємства й релевантних факторів. У результаті проведених досліджень і розрахунків ми отримали модель стратегічної гнучкості (рівняння регресії).
In the article we calculated parameters of strategic flexibility as an example of companies that provide repair services (service centers) and companies with individual services using a methodical approach for the evaluation of strategic flexibility of the company. To select the most important indicators we used method of expert estimates based on expert competence. In forming integral index of evaluation of strategic flexibility of maintenance services companies (for example, car service stations) and individual services author used a set of indicators by groups that reflect the activities of consumer industry. Correlation and regression analysisIs was carried out to select the most significant factors and quantitative description of interrelation between strategic flexibility of the company and relevant factors. As a result of research and calculations we got a model of strategic flexibility (regression).
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1420
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2306-6806
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160331_503.pdf235,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.