Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14346
Title: Соціальний стереотип та його роль у створенні іміджу
Authors: Колодяжна, Алла Володимирівна
Дуброва, Н. С.
Keywords: імідж
особистість
стереотипи
взаємодія
індивідуальність
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Дуброва Н. С. Соціальний стереотип та його роль у створенні іміджу / Н. С. Дуброва ; наук. кер. А. В. Колодяжна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 675-676.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14346
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P675-676.pdf463,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.