Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : [22] Главная страница коллекции Просмотр статистики

До колекції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні.

Платформа 1. Інноваційний розвиток кластерного підприємництва в Україні: стратегічні орієнтири
Платформа 2. Маркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництва
Платформа 3. Фінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництва
Платформа 4. Збільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємства

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 22
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Регуляторна політика як інструмент створення сприятливого бізнес-клімату для малого та середнього бізнесуЦикал, А. П.; Шкода, М. С.
2019Правове розуміння та значення дихотомії права як основи правотворенняМатвєєв, П. С.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2019Бізнес за франшизою в Україні: переваги та недолікиГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
2019Управління процесом бізнес-планування на підприємствіЩербак, В. Г.; Щур, Т. В.
2019Мотиваційний механізм управління персоналом в організаціяхХаніна, А. О.; Щербак, В. Г.
2019Управління інвестиційною діяльністю підприємстваМосійчук, Ю. П.
2019Оптимізація управління бізнес-процесами підприємств в УкраїніКрамар, М. С.; Щербак, В. Г.
2019Ризики підприємницької діяльності та їх мінімізація в ринковій економіціДудко, П. М.; Палажченко, К. Ю.
2019Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуЛизогуб, І. І.; Шкода, М. С.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2019Організація рекламної діяльності підприємстваКривонос, Є. О.; Щербак, В. Г.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.
2019Маркетингове управління підприємницькою діяльністю в рекреаційних кластерахГуліна, О. Д.; Щербак, В. Г.
2019Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємстваГригорець, Л. Р.; Гончаренко, І. М.; Шевчук, Ю. А.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2019Управління процесом підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовищаСірченко, К. О.
2019Складові інноваційного потенціалу суб’єктів підприємництваОнегіна, В. М.; Вітковський, Ю. П.
2019Кластеризація суб'єктів малого підприємництва на основі франчайзингуГаркуша, І. Р.; Шкода, М. С.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 22