Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14754
Название: Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача
Другие названия: Нейромаркетинг как способ психологичекого влияния на потребителя
Neuromarketing as a psychological effect on the consumer
Авторы: Левицька, Д. Р.
Ніфатова, О. М.
Ключевые слова: маркетинг
нейромаркетинг
нейровізуалізація
айтрекінг
аромомаркетинг
споживач
бренд
нейровизуализация
айтрекинг
потребитель
marketing
neuromarketing
neuroimaging
aitreking
aroma marketing
consumer
brand
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний унверситет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Левицька Д. Р. Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача / Д. Р. Левицька, О. М. Ніфатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріал III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 67-72.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сутність нейромаркетингу та його роль у маркетинговій діяльності підприємств. Визначено силу психологічного впливу нейромаркетингу на споживачів. Узагальнено методи нейромаркетингу, які використовують з метою управління підсвідомістю споживачів. Охарактеризовано нейромаркетингові канали впливу на поведінку споживачів. Визначено основні проблеми нейромаркетингу.
В статье рассмотрена сущность нейромаркетинга и его роль в маркетинговой деятельности предприятий. Определена сила психологического воздействия нейромаркетинга на потребителей. Обобщены методы нейромаркетинга, используемые для управления подсознанием потребителей. Охарактеризованы каналы влияния нейромаркетинга на поведение потребителей. Определены основные проблемы нейромаркетинга.
The article examines the essence of neuromarketing and its role in marketing activities of enterprises. The strength of the psychological influence of neuromarketing on consumers is determined. Generalized methods of neuromarketing, which are used to control the subconscious of consumers. The neuromarketing channels influence the behavior of consumers. The basic problems of neuromarketing are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14754
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cluster2019_P067-072.pdf414,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.