Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14426
Назва: Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВО
Автори: Шіковець, К. О.
Квіта, Г. М.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шіковець К. О. Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВО / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 4 жовтня 2019 р. - Київ : КНУТД, 2019. - С. 17-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14426
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_20191004_P017-018.pdf626,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.