Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14749
Название: Enhancing the enterprise pricing strategy management
Другие названия: Удосконалення стратегічного управління ціновою політикою підприємства
Совершенствование стратегического управления ценовой политикой предприятия
Авторы: Miahkykh, I. M.
Shkoda, M. S.
Peresypko, O. M.
Ключевые слова: цінова стратегія
структура цінової стратегії
конкурентні переваги
внутрішні фактори
зовнішні фактори
ценовая стратегия
структура ценовой стратегии
конкурентные преимущества
внутренние факторы
внешние факторы
pricing strategy
pricing strategy structure
competitive advantages
internal factors
external factors
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Miahkykh I. M. Enhancing the enterprise pricing strategy management = Удосконалення стратегічного управління ціновою політикою підприємства [Текст] / I. M. Miahkykh, M. S. Shkoda, O. M. Peresypko // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2019. - № 4 (137). - С. 95-103.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): Фундаментальною основою цього дослідження є уточнення поняття «цінова політика», дослідження впливу факторів на ціноутворення товарної продукції, а також розробка рекомендацій щодо вдосконалення напрямів стратегічного управління ціновою політикою підприємства. У процесі дослідження використовувались такі наукові методи, як: метод системного аналізу та логічного узагальнення – для вдосконалення заходів щодо оптимізації стратегічного управління ціновою політикою підприємства; субстратний підхід – для обґрунтування та систематизації внутрішніх та зовнішніх чинників, що впливають на формування цінової політики. У статті акцентується, що, розраховуючи ціну на товарну продукцію, підприємство прагне встановити її такою, щоб не тільки гарантувати собі отримання бажаного прибутку в короткостроковому періоді, а й в подальшому, на довгостроковий період, забезпечити її конкурентоспроможність. Доведено, що постійний підбір та зіставлення прийнятного співвідношення обсягу випуску товарної продукції та її ціни, з урахуванням попиту на ринку збуту, для суб’єкта господарювання є необхідним та перманентним процесом формування ціни. Проте постійний контроль цінової політики на рівні конкурентів, порівняння та коригування цін ще не є фактором успіху для підприємства. Формуючи та коригуючи ціни, суб’єкт господарювання має орієнтуватися на купівельну спроможність споживача, оскільки ринковий фактор відіграє ключову роль у ціноутворенні, а для багатьох підприємств саме ціна є основним інструментом регулювання рівня попиту та пропозиції. Застосування цих методів має бути одночасним, що дасть можливість компанії визначити правильну ціну та зробити продукцію конкурентоспроможною через управління якістю цінової політики. Оскільки метод обліку витрат визначає витрати, пов’язані з виготовленням та реалізацією товарної продукції, відповідно, фіксується плановий показник витрат, ринковий метод дозволяє суб’єкту господарювання оцінити те, що відбувається на ринку сьогодні. У стратегії управління ціновою політикою необхідно бачити важливість взаємозв'язку та співвідношення між стратегією збуту та маркетинговою концепцією підприємства. Отже, при формуванні стратегії цінового управління доцільно, перш за все, орієнтуватися на встановлення рівня ціни, що надасть можливість максимізувати загальний прибуток підприємства за лімітрофного забезпечення його підприємницької діяльності в конкурентному просторі, а також у відповідності до своїх цілей та специфіки діяльності розробити оптимальну для себе цінову політику та визначити стратегію управління нею.
Фундаментальной основой данного исследования является уточнение понятия «ценовая политика», исследование влияния факторов на ценообразование товарной продукции, а также разработка рекомендаций по совершенствованию направлений стратегического управления ценовой политикой предприятия. В процессе исследования были использованы такие научные методы, как: метод системного анализа и логического обобщения – для совершенствования мер по оптимизации стратегического управления ценовой политикой предприятия; субстратный подход – для обоснования и систематизации внутренних и внешних факторов, влияющих на формирование ценовой политики. В статье акцентируется, что, рассчитывая цену на товарную продукцию, предприятие стремится установить её такой, чтобы не только гарантировать себе получение желаемой прибыли в краткосрочном периоде, но и в дальнейшем, на долгосрочный период, обеспечить её конкурентоспособность. Поэтому постоянный подбор и сопоставление приемлемого соотношения объёма выпуска товарной продукции и её цены, с учётом спроса на рынке сбыта, для предприятия является необходимым и перманентным процессом формирования цены. Но постоянный контроль ценовой политики на уровне конкурентов, сопоставление и корректировка цен не являются сами по себе достаточным для успеха для предприятия. Формируя и корректируя цены, предприятие должно ориентироваться на покупательную способность потребителя, поскольку рыночный фактор играет ключевую роль в ценообразовании, а для многих предприятий именно цена является основным инструментом регулирования уровня спроса и предложения. Применение этих методов должно быть одновременным, что даст возможность компании определить правильную цену и сделать продукцию конкурентоспособной посредством управления качеством ценовой политики. Поскольку метод учёта расходов определяет расходы, связанные с изготовлением и реализацией товарной продукции, соответственно, фиксируется плановый показатель расходов, рыночный метод позволяет субъекту хозяйствования оценить то, что происходит на рынке сегодня. В стратегии управления ценовой политикой необходимо видеть важность взаимосвязи и соотношения между стратегией сбыта и маркетинговой концепцией предприятия. Следовательно, при формировании стратегии ценового управления целесообразно, прежде всего, ориентироваться на установление уровня цены, что позволит максимизировать общую прибыль предприятия при лимитрофном обеспечении его предпринимательской деятельности в конкурентной пространстве, а также в соответствии со своими целями и спецификой деятельности разработать оптимальную для себя ценовую политику и определить стратегию управления ею.
The fundamental objectives of this study is to provide insights to the “pricing policy” concept, to explore the factors that affect pricing of commercial products, as well as to develop recommendations to enhance the company's strategic management in the area of its pricing policy. To attain the above objectives, the following research methods have been employed: system analysis and logical generalization – to improve the framework for the enterprise pricing strategy management optimization; a substrate approach – to justify and group the internal and external factors affecting the pricing policy. It is noted that while estimating the price for products, the company seeks to obtain the desired profit, both in the short run, and for the future, in the long term to ensure their competitiveness. Thus, within a pricing policy it is critical to maintain the permanent process of selection and comparison of an acceptable ratio between the product output and its price subject to the market. However, mere competitors’ price monitoring or price comparing and adjustments, are not yet sufficient for achieving business success. While shaping the pricing policies and adjusting prices, a company should focus on consumer purchasing power, since the market factor plays a key role in pricing. Moreover, for many enterprises price is the major tool for managing supply and demand. It is also very important that these methods are applied synchronously, which will enable the company to set relevant prices and make products competitive through pricing quality management policies. Since the cost accounting method refers to the costs associated with product manufacturing and sales, respectively, the target costs are recorded, whereas the market approach facilitates businesses to assess the current situation in the market. In the strategy of managing pricing policies, it is necessary to seeing the importance of the relationship and correlation between the sales strategy and the marketing concept of the enterprise. Another significant finding of the study in the context of pricing strategy management is the need to consider the relationships and correlation between a sales strategy and the company marketing concept. Thus, while designing pricing strategies, first of all, it is critical to focus on setting the relevant price level that will contribute to maximizing the total company profit under limitrophe regulation of its business activities in a competitive environment, as well as to develop the optimal pricing policy and select a particular management strategy in line with specific company goals and activities.
DOI: 10.30857/2413-0117.2019.4.9
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14749
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V137_P095-103.pdf222,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.