Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизогуб, І. І.-
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2019-12-20T11:21:32Z-
dc.date.available2019-12-20T11:21:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛизогуб І. І. Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збуту / І. І. Лизогуб, М. С. Шкода // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріал III-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (28 березня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 73-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14755-
dc.description.abstractОдна з проблем, з якими неминуче стикаються конкурентоспроможні малі і середні підприємства при розгляді можливостей щодо виходу на закордонні ринки зі своєю продукцією полягає в недостатній оцінці власного зовнішньоекономічного потенціалу і ступеня готовності до експортної діяльності. Тим часом, існує досить простий набір кроків і дій, який може допомогти будь-якому підприємству провести подібний «експортний аудит» та розробити на підставі отриманих результатів конкретний план дій. Крім того, успішному початку експортної діяльності часто заважає відсутність налагоджених зв'язків та інформації, необхідної для вироблення маркетингової стратегії. Використання тих же методів і засобів, якими компанії оперують на вітчизняному ринку, часто недостатньо для завоювання іноземного ринку та призводить до неконкурентоспроможності українських товарів і послуг за кордоном. Тому необхідно розвивати нові способи сприяння організаціям малого бізнесу, які ознайомлювались з методами роботи іноземних організацій і міжнародної практики ведення бізнесу.uk
dc.description.abstractОдна из проблем, с которыми неизбежно сталкиваются конкурентоспособные малые и средние предприятия при рассмотрении возможностей по выходу на зарубежные рынки со своей продукцией заключается в недостаточной оценке собственного внешнеэкономического потенциала и степени готовности к экспортной деятельности. Между тем, существует достаточно простой набор шагов и действий, который может помочь любому предприятию провести подобную «экспортную оценку» и разработать на основании полученных результатов конкретный план действий. Кроме того, успешному началу экспортной деятельности часто мешает отсутствие налаженных связей и информации, необходимой для выработки маркетинговой стратегии. Использование тех же методов и средств, которыми компании оперируют на отечественном рынке, часто недостаточно для завоевания иностранного рынка и приводит к неконкурентоспособности украинских товаров и услуг за рубежом. Поэтому необходимо развивать новые способы содействия организациям малого бизнеса, которые знакомились с методами работы иностранных организаций и международной практики ведения бизнеса.uk
dc.description.abstractOne of the problems that competitive small and medium-sized enterprises inevitably face when considering the possibility of entering the foreign markets with their products is the inadequate assessment of their own foreign economic potential and the degree of readiness for export activity. Meanwhile, there is a fairly simple set of steps and actions that can help any company to conduct a similar «export audit» and develop of concrete action plan based on the results. In addition, the successful start of export activity is often hampered by the lack of established links and information needed to develop a marketing strategy. The use of the same methods and tools that companies operate on the domestic market is often not enough to conquer a foreign market and does not lead to the competitiveness of Ukrainian goods and services abroad. Therefore, it is necessary to develop new ways to assist small business organizations who are familiar with the methods of work of foreign organizations and international business practice.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний унверситет технологій та дизайнуuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectзовнішні ринки збутуuk
dc.subjectэкспортuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectвнешние рынки сбытаuk
dc.subjectexportuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectexternal marketsuk
dc.titleРозвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуuk
dc.title.alternativeРазвитие экспортного потенциала малых предприятий как фактор компенсации потерь традиционных внешних рынков сбытаuk
dc.title.alternativeDevelopment of export potential of small enterprises as the funds of compensation loss of traditional external markets of acquisitionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛизогуб, И. И.-
local.contributor.altauthorLizogub, I.-
local.contributor.altauthorShkoda, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2019_P073-078.pdf306,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.