Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14766
Название: A sample template of sizing and product information sheet for e-consumers
Авторы: Cegindir, Nese Yasar
Aygun, Ocak Asli
Ключевые слова: ready-to-wear
e-shopping
sizing
product information sheet
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Cegindir Nese Yasar. A sample template of sizing and product information sheet for e-consumers / Cegindir Nese Yasar, Aygun Ocak Asli // Збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (31 жовтня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 45-50.
Краткий осмотр (реферат): The aim of the research is to prepare a template sizing and product information sheet that will facilitate the adaptation of the clothes sold by the ready-made clothing brands on the websites to the e-customers. Scientific novelty is to developthe template of sizing and product information sheet. In the template, visual and written instructions are designed to make the sizing and product features clear and understandable for e-consumers. The template can be used in all product groups with small changes depending on the product positioning strategies of the brands. Thus, each brand can increase the compatibility of its products with the target group and contribute to the expansion of its customer portfolio. The practical value of the template sizing and product information sheet can be expressed in two headings as follows: 1) For E-Customers; to help them find the brands that make the most suitable sizes for them in their ready-to-wear purchases; to facilitate more accurate learning of the product information they intended to buy; to ease the comparison of the products of other brands, 2) In Terms of E-Producer; provide sample template to help them reach “frome-consumer to e-customer”; streng the ning the brand image, contributing to customer loyalty and satisfaction, product positioning strategies and increasing profit margin.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14766
ISBN: 978-617-7506-46-0
Располагается в коллекциях:KyivTex&Fashion

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KyivTex&Fashion2019_P045-050.pdf516,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.