Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14793
Назва: Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача
Автори: Кернеш, В. П.
Дзей, О. М.
Ключові слова: психотипи споживачів
формування асортименту
потреби потенційних клієнтів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кернеш В. П. Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача / В. П. Кернеш, О. М. Дзей // Збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (31 жовтня 2019 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - С. 180-185.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає у створенні оптимального асортименту жіночого взуття, що задовільнить потреби споживачів з різними психотипами. Наукова новизна полягає у тому, що було встановлено взаємозв'язок між формуванням асортименту жіночого взуття і психотипами споживачів. Вперше запропоновано алгоритм формування асортименту взуття, що задовільнить потреби максимальної кількості потенційних споживачів, а також було виявлено причинно-наслідковий зв'язок між формами стопи і конструкціями взуття, що формуватимуть асортимент. В результаті проведених досліджень, отримані дані стали вихідними для оптимального формування асортименту жіночого взуття та створення таких різновидів конструкцій взуття, що задовільнять потреби більшої частини потенційних споживачів з різними психотипами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14793
ISBN: 978-617-7506-46-0
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion2019_P180-185.pdf591,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.