Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14827
Назва: Дизайн-проектування одягу для занять йогою. Повідомлення 1
Інші назви: Design clothes for yoga. Message 1
Автори: Водзінська, О. І.
Різик, Ю. М.
Ключові слова: йога-культура
одяг для йоги
вимоги до одягу
трикотажні полотна
експертне опитування
yoga-culture
yoga clothing
clothing requirements
knitted fabrics
expert survey
consumer demands
range of colors
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Водзінська О. І. Дизайн-проектування одягу для занять йогою. Повідомлення 1 [Текст] / О. І. Водзінська, Ю. М. Різик // Індустрія моди. Fashion Industry. - 2019. - № 1. - С. 34-39.
Source: Індустрія моди. Fashion Industry
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка дизайн-проекту одягу для практикування йоги на основі аналізу сфери споживання. Методологічною основою роботи є принцип системності. Поставлені завдання обумовили використання комплексного підходу із застосуванням методу системного аналізу. Для врахування думки споживачів при формуванні вимог до одягу для йоги використано метод експертного опитування. Здійснено аналіз асортименту виробів для занять йогою на сучасному ринку товарів, визначено їх переваги та недоліки. Виконано аналіз сфери споживання на основі дослідження рухів людини під час занять йогою. Сформовано основні підходи та вимоги до проектування одягу для йоги на основі опитування експертів. Проаналізовано роль кольору у йога-культурі. Запропоновано дизайн-проект костюма для йоги, у якому на передній частині кофти знаково-символічно відображено спектр кольорів у порядку, що відповідає кольорам семи чакр людини, з метою полегшення візуалізації кольору по чакрах у просторі для йогів-початківців під час виконання асан. Запропоновано наукові підходи до дизайн-проектування костюма для йоги. Розроблено вимоги до одягу для занять йогою, на основі яких виконано створення дизайн-проекту костюма жіночого для занять йогою.
The purpose of the work is to develop of a design project of clothing for practicing yoga based on an analysis of the consumption environment. The methodological basis of the work is the principle of systemicity. The tasks assigned led to the use of an integrated approach with the method of system analysis. During the formation of requirements for clothing for yoga, an expert survey method has been used for take into account the views of consumers. The analysis of the products range for yoga in the modern market for goods has been performed, advantages and disadvantages have been identified. It has been established that most types of yoga clothing are general purpose sports clothing, which suitable for different sports, and home clothing. The analysis of the consumption environment has been performed on the basis of a study of human movements during yoga. In order to take into account the views of consumers a questionnaire survey of experts (yoga trainers and practicing yoga people) regarding the range of products, the type of materials, their raw materials, silhouette and colors of clothes and the ranking of consumer requirements for yoga clothing has been conducted. The main approaches and requirements for the design of yoga clothes have been formed on the basis of the questionnaire results. A design project for a yoga suit has been proposed, which consists of a sweater and trousers – "Afghani". The role of color in yoga culture has been analyzed. On the front of sweater the colors spectrum has been reflected symbolically in the order that corresponds to the colors of the person seven chakras, in order to facilitate the visualization of chakras color in the space for beginner yogis during the asanas performance. The scientific approach to designing a costume for yoga has been suggested. The requirements for yoga clothes have been developed. The design project of women's costume for yoga has been created.
DOI: 10.30857/2706-5898.2019.1.1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14827
ISSN: 2706-5898
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)
Індустрія моди. Fashion Industry

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IM_2019_N1_P034-039.pdf525,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.