Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14830
Назва: Науково-теоретичний аналіз аспектів споживання екологічного одягу
Інші назви: Scientific and theoretical analysis of aspects of eco-fashion consumption
Автори: Садретдінова, Н. В.
Гуменюк, Ю. О.
Ключові слова: екологічний одяг
вимоги до екологічного одягу
споживачі екологічного одягу
eco-friendly clothes
requirements for eco-friendly clothes
consumers of eco-friendly clothes
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Садретдінова Н. В. Науково-теоретичний аналіз аспектів споживання екологічного одягу [Текст] / Н. В. Садретдінова, Ю. О. Гуменюк // Індустрія моди. Fashion Industry. - 2019. - № 1. - С. 55-62.
Source: Індустрія моди. Fashion Industry
Короткий огляд (реферат): Для досягнення поставленої мети застосовано метод системно-структурного та морфологічного аналізу вихідного об’єкту дослідження, методи систематизації та класифікації. В роботі виконано аналіз актуальної ситуації на міжнародному та вітчизняному ринках екологічного одягу. Проведено ідентифікацію поняття «екологічний одяг». Виділені основні чинники, що негативно впливають на навколишнє середовище при виробництві одягу, на основі чого встановлено вимоги до екологічного одягу з точки зору їх реалізації на усіх етапах життєвого циклу. На основі детального аналізу мотивів споживання складено ієрархічну схему, в якій відображено основні чинники придбання екологічного одягу українськими споживачами. Виконано систематизацію споживчих угруповань по відношенню до екологічного одягу, виділено найбільш перспективний сегмент здорового та усвідомленого способу життя (LOHAS). Приведено характеристику справедливої торгівлі «Fair Trade». Визначено перспективи виробництва та споживання екологічного одягу в Україні та світі. Вперше розроблено систематизацію вимог до екологічного одягу з точки зору їх реалізації на усіх етапах життєвого циклу екологічної продукції, систематизовано інформацію щодо сегментів споживчого ринку екологічного одягу та мотивації його придбання. Розширення інформаційного забезпечення процесу проектування екологічного одягу, прогнозування асортименту та обсягів виробництва екологічного одягу, стимулювання збуту одягу українського виробництва.
Information analysis and systematization on eco-friendly clothing and its consumption. To achieve the goal, the method of system-structural and morphological analysis of the original object of study, methods of systematization and classification was used. The paper analyzes the actual situation on the international and domestic ecological clothing markets. The concept of "eco-friendly clothing" was identified. The main factors that have a negative influence on the environment in clothing production were identified. Based on this factors the requirements for eco-friendly clothing at all life cycle stages were established. On the basis of a detailed analysis of consumer motives, a hierarchical scheme was presented, in which the main factors for the purchase of eco-friendly clothing by ukrainian consumers are presented. The consumer groups systematization in relation to eco-friendly clothing was performed. The most promising segment of a healthy and sustainable lifestyles (LOHAS) is identified. The “Fair trade” advantages are presented. The perspectives of eco-friendly clothing production and consumption in Ukraine and in the world were determined. For the first time, the systematization of eco-friendly clothing requirements in terms of their implementation at all life cycle stages of ecological products was developed, information on the consumer market segments of eco-friendly clothing and its motivation for purchase were systematized. Informational support extension of eco-friendly clothing design process, forecasting of assortment and production volume of eco-friendly clothing, stimulation of sales of domestical clothing.
DOI: 10.30857/2706-5898.2019.1.4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14830
ISSN: 2706-5898
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)
Індустрія моди. Fashion Industry

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IM_2019_N1_P055-062.pdf819,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.