Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14853
Title: Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктів
Other Titles: Омниканальность бизнес-стратегии как основа продвижения банковских инновационных продуктов
Omanality of business strategy as a basis for promotion of banking innovative products
Authors: Біловодська, О. А.
Матвеєва, А. Д.
Keywords: омніканальність
бізнес-стратегія
просування
банківський інноваційний продукт
Issue Date: Nov-2019
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Біловодська О. А. Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктів / О. А. Біловодська, А. Д. Матвеєва // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 28-30 листопада 2019 року. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 23-25.
Abstract: Зростання кількості пристроїв, які використовуються клієнтами для доступу до банківських послуг, змушує банки змінювати способи побудови та управління каналами взаємодії з клієнтами. Традиційно банки витрачають більшу частину своїх зусиль на здійснення транзакцій, ніж на більш нюансоване розуміння клієнта. Омніканальність, побудована на багатоканальній стратегії, яка дозволяє в будь-який час, в будь-якому місці, з будь-якого пристрою отримати доступ до всіх каналів, дозволяє взаємодіяти з безліччю інтерактивних точок дотику клієнтів, де фіксуються наміри, отримується інсайдерська інформація і де обговорення є персоналізованими та оптимізованими. Завдяки омніканальності банки зможуть не лише задовольняти поточні потреби клієнтів, але й передбачати їхні побажання та вподобання. Банки повинні використовувати різні методи аналізу каналів. Омніканальність спирається на взаємодію Big Data з контекстом клієнта. Мета омніканальной стратегії: зібрати дані з усіх каналів і використати їх для поліпшення клієнтського досвіду. З цих позицій авторами виділено фактори успішної омніканальної бізнес- стратегії при просуванні банками інноваційних продуктів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14853
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_20191128_P023-025.pdf202,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.