Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14867
Назва: Особливості впровадження інноваційних засобів у дизайн інтер'єрів шкіл-інтернатів для дітей з інвалідністю по зору
Інші назви: Particularities of implementation of innovative tools in the interior design of boarding schools for children with visual disability
Особенности внедрения инновационных средств в дизайн интерьеров школ-интернатов для детей с инвалидностью по зрению
Автори: Сафронова, О. О.
Антоненко, Ігор Володимирович
Гудкова, Н. О.
Ключові слова: вади зору
орієнтація у просторі
прилад
приміщення
пристрій
инновационные приборы
ребенок
устройство
дизайн
помещение
innovative devices
child
device
design
premises
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Сафронова О. О. Особливості впровадження інноваційних засобів у дизайн інтер'єрів шкіл-інтернатів для дітей з інвалідністю по зору [Електронний ресурс] / О. О. Сафронова, І. В. Антоненко, Н. О. Гудкова // Технології та дизайн. - 2019. - № 4 (33). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2019_4_5.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано та систематизовано основні види інноваційних засобів і приладів для покращення умов проживання дітей з вадами зору. Розроблено їх класифікацію за призначенням і видами, визначено особливості їх інтеграції і впливу на дизайн інтер’єрного простору школи-інтернату. Виявлено, що, на відміну від інших інноваційних приладів, які можна використовувати у школах-інтернатах для дітей з вадами зору, практично кожен засіб або прилад, завданням якого є полегшення орієнтування та пересування дитини у просторі, впливає на дизайн інтер’єру приміщення. Розроблено класифікацію інноваційних засобів і приладів, які покращують життя дітей з інвалідністю по зору, визначено особливості їх інтеграції у житлові осередки шкіл-інтернатів для дітей з інвалідністю по зору в контексті впливу на дизайн інтер’єру приміщень, де вони використовуються. Практичне значення полягає у тому, що розроблена класифікація інновацій для покращення життя людей з вадами зору, рекомендації щодо їх впровадження в інтер’єри житлових осередків шкіл-інтернатів для дітей з інвалідністю по зору, які можуть бути використані при дизайн-проектуванні подібних закладів.
Проанализированы и систематизированы основные виды инновационных средств и приборов для улучшения условий проживания детей с недостатками зрения. Разработана их классификация по видам и назначению, определены особенности их интеграции и влияния на дизайн интерьерного пространства школы-интерната. Обнаружено, что, в отличие от других инновационных приборов, которые можно использовать в школах-интернатах для детей с недостатками зрения, практически каждое средство или прибор, заданием которого является облегчение ориентирования и передвижение ребенка в пространстве, влияет на дизайн интерьера помещения. Разработана классификация инновационных средств и приборов, которые улучшают жизнь детей с инвалидностью по зрению, обнаружены особенности их интеграции в жилые помещения школ-интернатов для детей с инвалидностью по зрению в контексте их влияния на дизайн интерьера помещений, где они используются. Практическая значимость заключается в том, что разработана классификация инноваций для улучшения жизни людей с проблемами зрения, рекомендации по их внедрению в интерьеры жилых ячеек школ-интернатов для детей с инвалидностью по зрению, которые могут быть использованы при дизайн-проектировании подобных заведений.
Analysis of existing innovative technologies and devices that improve the lives of people with visual disabilities, to determine the specific features of their impact on the interior design of the premises of the dwelling unit of the boarding school for children with visual disabilities. Systemic analysis of the world experience of innovations implementation in the living environment of people with visual disabilities. The analysis of literature sources on the set subjects of research, experience in designing, consolidation of knowledge. The main types of innovative tools and devices for improving the living conditions of visually disabled children are analyzed and systematized. Classification has been developed according to their purpose and types, integration features of their integration and influence on the design of the interior space of the boarding school were also determined. Unlike other innovative devices that can be used in boarding schools for visually disabled children, almost every device or tool that aims to facilitate orientation and movement of a child in space influences the interior design of the room. Classification of innovative tools and devices that improve the lives of children with visual disabilities has been developed, and features of their integration into the dwelling units of boarding schools for children with visual disabilities have been identified in the context of the impact on interior design of the premises where they are used. The practical value is that the classification of innovations to improve the lives of people with visual disabilities has been developed, and recommendations on their implementation in the interiors of dwelling units of boarding schools for children with visual disabilities can be used in the design of such institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2019_4_5
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14867
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2019_N4_05.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.