Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14896
Title: Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукції
Other Titles: Оценка посредников в дистрибуционной системе выбора направлений коммерциализации инновационной продукции
Evaluation of intermediaries in the distribution system of choice the directions of innovative products' commercialization
Authors: Біловодська, О. А.
Keywords: оцінювання
інноваційна продукція
дистрибуція
комерціалізація
Issue Date: Dec-2019
Citation: Біловодська О. А. Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукції / О. А. Біловодська // Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій : монографія / за заг. ред. Ю. С. Шипуліної. – Суми : Триторія, 2019. – С. 46-60.
Source: Інструменти та методи управління знаннями в системі інноваційного розвитку організацій
Abstract: Автором на основі порівняльного аналізу методів оцінювання посередників запропоновано систему критеріїв оцінки учасників дистрибуціних каналів (відповідність фактичного обсягу реалізації плановому; залучення нових клієнтів та розвиток відносин з існуючими; частка посередника в загальному обсязі реалізації промислового підприємства в порівнянні з витратами на роботу з ним; виконання договірних умов) та на практичному прикладі виконано вибір дистриб’юторів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14896
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-97936-4-5
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMUZ_mono_P046-060.pdf297,15 kBAdobe PDFView/Open
IMUZ_mono_Titul.pdf211,63 kBAdobe PDFView/Open
IMUZ_mono_Zmist_Vstup.pdf202,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.