Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.uk
dc.contributor.authorОвчарек, В. Є.uk
dc.contributor.authorСичова, М. В.uk
dc.date.accessioned2016-04-25T08:51:41Z-
dc.date.available2016-04-25T08:51:41Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКолосніченко М. В. Вивчення та використання прийомів фотомерчендайзінга у виставковій діяльності [Текст] / М. В. Колосніченко, В. Є. Овчарек, М. В. Сичова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 86-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1498-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження впливу фотомерчендайзінга на ефективність здійснення виставкової діяльності. Проаналізовано основні характеристики, що відзначають фотомерчендайзінг, а також проведено аналіз різновидів структурних відношень елементів фотокомпозиції.uk
dc.description.abstractВ статье приведены результаты изучения влияния фотомерчендайзинга на формирование виставочной деятельности. Проанализированы основные характеристики, которые определяют фотомерчендайзинг, а также проведен анализ разновидностей структурных отношений элементов фотокомпозиции. Проведен научный анализ дизайнерского решения определенной продукции с рассмотрением ряда структурных и функциональных отношений в композиции. Также проанализирована внутренняя форма дизайнерского объекта и систематизированы полученные результаты.ru
dc.description.abstractThe article presents the results on the effect on the formation of fotomerchendayzinga vistavochnoy activities. Analyzes the main characteristics that define fotomerchendayzing, and an analysis of species structural relationships photographic elements. Carried out a scientific analysis of the design solutions of certain products with the consideration of a number of structural and functional relationships in the composition. Also analyzed the internal shape of the object and design systematically won by the results.en
dc.languageuk
dc.subjectfotomerchendayzingen
dc.subjectdesing–formen
dc.subjectphotocompositionen
dc.subjectmacrostructureen
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectфотомерчендайзингru
dc.subjectдизайн–формаru
dc.subjectфотокомпозицияru
dc.subjectмакроструктураru
dc.subjectмерчендайзингru
dc.subjectфотомерчендайзінгuk
dc.subjectдизайн–формаuk
dc.subjectфотокомпозиціяuk
dc.subjectмакроструктураuk
dc.subjectмерчендайзінгuk
dc.titleВивчення та використання прийомів фотомерчендайзінга у виставковій діяльностіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKolosnichenko, М.en
local.contributor.altauthorOvcharek, V.en
local.contributor.altauthorSychova, M.en
local.contributor.altauthorКолосниченко, М.ru
local.contributor.altauthorОвчарек, В.ru
local.contributor.altauthorСычева, М.ru
local.subject.sectionМатеріалознавство, легка та текстильна промисловістьuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (72)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V72_P086-090.pdf811,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.