Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1504
Title: Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження
Authors: Головкіна, Н. В.
Шутовський, Д. О.
Keywords: integrated marketing communications
personal sales
public relations
advertising
sales promotion
интегрированные маркетинговые коммуникации
персональные продажи
связи с общественностью
реклама
стимулирование сбыта
інтегровані маркетингові комунікації
персональні продажі
зв’язки з громадськістю
реклама
стимулювання збуту
Issue Date: 2013
Citation: Головкіна Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження [Текст] / Н. В. Головкіна, Д. О. Шутовський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 116-123.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто головні переваги інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій для спілкування з цільовими аудиторіями. Зроблені висновки щодо важливості координації і об’єднання всіх маркетингових зусиль організації і її дій з просування з метою забезпечення передавання єдиного послідовного і ефективного повідомлення.
В статье рассматриваются главные преимущества интегрированного подхода к маркетинговым коммуникациям для общения с целевыми аудиториями. Сделаны выводы о важности координации и объединения всех маркетинговых усилий организации и ее действий по продвижению с целью обеспечения передачи единого последовательного и эффективного сообщения.
This article has described main advantages an integrated approach to marketing communications. Each element of the communications mix should integrate with other tools of the communications mix so that a unified message is consistently reinforced in a cost effective manner.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1504
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V72_P116-123.pdf260,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.