Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1505
Назва: Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємств
Автори: Іванченко, Н. О.
Ключові слова: system monitoring
economic security enterprise security
система мониторинга
экономическая безопасность предприятия
уровень безопасности
система моніторинга
економічна безпека підприємства
рівень безпеки
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Іванченко Н. О. Аналіз методик та підходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємств [Текст] / Н. О. Іванченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 123-129.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методики та підходи, які використовуються для цілей визначення рівня економічної безпеки підприємства. Обгрунтовано, що одним із шляхів удосконалення системи управління економічною безпекою підприємства є здіснення оцінювання рівня безпеки через впровадження ефективної системи моніторингу, яка дозволила б отримувати оперативну інформацію для прийняття управлінських рішень.
В статье рассмотрены методики и подходы, используемые для определения уровня экономической безопасности предприятия. Обосновано, что одним из путей совершенствования системы управления экономической безопасностью предприятия является осуществление оценки уровня безопасности, внедрение эффективной системы мониторинга, которая позволила бы получать оперативную информацию для принятия управленческих решений.
The article deals with methods and approaches used for the purposes of determining the level of economic security. Proved that one of the ways to improve the system of economic security company is effecting evaluation of security through the implementation of an effective monitoring system that would receive prompt information for management decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1505
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V72_P123-129.pdf429,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.