Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15061
Назва: Виявлення параметрів франшизи для мережевої компанії громадського харчування
Інші назви: Выявление параметров франшизы для сетевой компании общественного питания
Identifying franchise options for a catering company
Автори: Щербак, В. Г.
Алєксєєва, А. О.
Ключові слова: франшиза
франчайзинг
мережі громадського харчування
бізнес і підприємство
ефективність
сети общественного питания
бизнес и предприятие
эффективность
franchise
franchising
catering
business and enterprise
efficiency
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Алєксєєва А. О. Виявлення параметрів франшизи для мережевої компанії громадського харчування / А. О. Алєксєєва ; наук. кер. В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 16-21.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню особливостей франшизи для мережевих компаній громадського харчування. Виявленню недоліків та переваг. Ознайомленню із правилами франчайзингу цієї сфери. Виявленню шляхів покращення. Франчайзинг як вид підприємницької діяльності та інструмент ведення бізнесу набув популярності у світі. Ринок франчайзингу в Україні продовжує зростати стрімкими темпами. Водночас активність стримується недосконалістю законодавчої бази, відсутністю досвіду роботи в межах франчайзингу, порушенням договірних зобов'язань і чужої інтелектуальної власності. Потребують подальшого вивчення питання статистичного аналізу франчайзингової активності на основі показників офіційної статистичної звітності, що дозволить кількісно і якісно оцінити рівень розвитку зазначеного ринку в Україні.
Статья посвящена изучению особенностей франшизы для сетевых компаний общественного питания. Выявлению недостатков и преимуществ. Ознакомлению с правилами франчайзинга этой сферы. Выявлению путей улучшения. Франчайзинг как вид предпринимательской деятельности и инструмент ведения бизнеса приобрел популярность в мире. Рынок франчайзинга в Украине продолжает расти стремительными темпами. В то же время активность сдерживается несовершенством законодательной базы, отсутствием опыта работы в пределах франчайзинга, нарушением договорных обязательств и чужой интеллектуальной собственности. Требуют дальнейшего изучения вопросы статистического анализа франчайзинговой активности на основе показателей официальной статистической отчетности, что позволит количественно и качественно оценить уровень развития указанного рынка в Украине.
The article is devoted to the study of franchise features for public catering companies. Identification of disadvantages and advantages. Understand the rules of franchising in this area. Identify ways to improve. Franchising as a type of business and a tool for doing business has gained popularity in the world. The franchising market in Ukraine continues to grow at a rapid pace. At the same time, activity is hampered by the imperfection of the legislative framework, the lack of experience within the franchise, breach of contractual obligations and foreign intellectual property. The issue of statistical analysis of franchising activity on the basis of indicators of official statistical reporting is required, which will allow to quantitatively and qualitatively assess the level of development of the specified market in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15061
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P016-021.pdf323,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.