Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15080
Title: Управління брендом інноваційної продукції
Other Titles: Управление брендом инновационной продукции
Brand management of innovative products
Authors: Денисенко, А. С.
Keywords: система управління підприємством
бренд
бренд-орієнтоване управління підприємством
механізм управління
принципи управління
корпоративна культура
система управления предприятием
бренд-ориентированное управление предприятием
механизм управления
принципы управления
корпоративная культура
enterprise management system
brand
brand-oriented enterprise management
management mechanism
management principles
corporate culture
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Денисенко А. С. Управління брендом інноваційної продукції / А. С. Денисенко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 130-133.
Abstract: Визначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренда промислового підприємства.
Определены принципы и предложен механизм бренд-ориентированного управления. Исследовано влияние корпоративной культуры на формирование бренда промышленного предприятия.
The principles are defined and the mechanism of brand-oriented management is proposed. The influence of corporate culture on the formation of the brand of the industrial enterprise is researched.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15080
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P130-133.pdf235,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.