Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Назва: Features of marketing communications in the foreign market
Інші назви: Особливості маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку
Особенности маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке
Автори: Shkoda, M.
Zheltov, E.
Ключові слова: marketing
enterprise marketing communications management system
marketing communications strategy
international marketing communications
маркетинг
система управління маркетинговими комунікаціями підприємства
стратегія маркетингових комунікацій
міжнародні маркетингові комунікації
система управления маркетинговыми коммуникациями предприятия
стратегия маркетинговых коммуникаций
международные маркетинговые коммуникации
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Zheltov E. Features of marketing communications in the foreign market / E. Zheltov ; scien. sup. M. Shkoda // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 134-138.
Короткий огляд (реферат): The article explores issues related to improving marketing communications of industrial enterprises in foreign markets. The paper considers the theoretical aspects of marketing communications, international communication methods and identifies factors that influence the choice of strategy for the formation of a complex of marketing communications in the foreign market.
У статті досліджені питання, пов’язані з удосконаленням маркетингових комунікацій промислових підприємств на зарубіжних ринках. В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, методи міжнародних комунікацій та виділено фактори, які впливають на вибір стратегії формування комплексу маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку.
В статье исследованы вопросы, связанные с совершенствованием маркетинговых коммуникаций промышленных предприятий на зарубежных рынках. В работе рассмотрены теоретические аспекты маркетинговых коммуникаций, методы международных коммуникаций и выделены факторы, влияющие на выбор стратегии формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на зарубежном рынке.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15081
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P134-138.pdf319,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.