Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15083
Назва: Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту
Інші назви: Разработка кампании по повышению конкурентоспособности предприятия за счет медийных средств и стимулирования сбыта
Development of the company's competitiveness to increase the competitiveness of the media products and promote sales
Автори: Ніфатова, О. М.
Лакомська, С. А.
Ключові слова: конкурентоспроможність
стимулювання збуту
фармацевтичний ринок
конкурентоспособность
стимулирование сбыта
фармацевтический рынок
competitiveness
sales promotion
pharmaceutical market
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Лакомська С. А. Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту / С. А. Лакомська ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 146-149.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розробці кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збуту. Здійснено аналіз рейтингу інтернет-видань по представленню реклами фармацевтичних підприємств. Запропоновано основні етапи створення медіаплану рекламної кампанії ТОВ "Ворлд грінізейшн систем".
Статья посвящена разработке кампании по повышению конкурентоспособности предприятия за счет медийных средств и стимулирования сбыта. Осуществлен анализ рейтинга интернет-изданий по представлению рекламы фармацевтических предприятий. Предложены основные этапы создания медиаплана рекламной кампании ООО "Ворлд гринизейшн систем".
The article is devoted to the development of a campaign to increase the competitiveness of the company through media and sales promotion. The analysis of the rating of online publications on the presentation of advertising of pharmaceutical enterprises is carried out. The basic stages of creating a media plan of the advertising campaign of World Greening Systems LLC are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15083
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P146-149.pdf240,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.