Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15088
Название: Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств
Другие названия: Исследование теоретических основ стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятия
Research of the theoretical basis of strategic management of marketing activity of the enterprise
Авторы: Гончаренко, І. М.
Полонський, Д. Д.
Ключевые слова: стратегічне управління
маркетингова діяльність
стратегія розвитку
підприємство
стратегическое управление
маркетинговая деятельность
стратегия развития
предприятие
strategic management
marketing activities
development strategy
enterprise
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Полонський Д. Д. Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств / Д. Д. Полонський ; наук. кер. І. М. Гончаренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 176-180.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено поняття, сутність та значення стратегічного управління комплексом маркетингу для формування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Досліджено типи та форми маркетингових стратегій розвитку підприємства та проаналізовано етапи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств.
В статье определено понятие, сущность и значение стратегического управления комплексом маркетинга для формирования маркетинговой стратегии развития предприятия. Исследовано типы и формы маркетинговых стратегий развития предприятия и проанализированы особенности стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятий.
The article defines the concept, essence and importance of strategic management of the marketing mix for the formation of a marketing strategy for enterprise development. The types and forms of marketing strategies for enterprise development are investigated and the features of strategic management of marketing activities of enterprises are analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15088
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2019_P176-180.pdf286,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.