Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15174
Назва: Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктів
Інші назви: Digitization of business processes in the market environment of innovative products
Автори: Чубукова, О. Ю.
Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключові слова: діджиталізація
бізнес-процес
веб-ресурс
цільова аудиторія
маркетинг
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктів / О. Ю. Чубукова, І. В. Пономаренко // Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка, О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2019. – С. 183-196.
Source: Управління комерціалізацією інноваційної продукції
Короткий огляд (реферат): Доведено, що діджиталізація нерозривно пов’язана з комерціалізацією сучасних продуктів. В подальшому прогнозується більша інтеграція інноваційних технологій та підходів при виводі нових товарів на ринок як в офлайн, так і в онлайн-середовищі. Одночасно передбачається використання більш прогресивних інструментів цифрового маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15174
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-97936-5-2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UKIP_mono_P183-196.pdf168,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
UKIP_mono_Titul.pdf181,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
UKIP_mono_Zmist_Vstup.pdf173,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.