Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1041-1050 зі 1282.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мережЯсан, В. К.; Ніфатова, О. М.
2020Метод проектів у професійній іншомовній підготовці майбутніх філологівСорокіна, Наталія Володимирівна
2020Алгоритм впровадження систем аналітики та Інтернет-маркетингу для підприємстваНаумік-Гладка, К. Г.; Салюк, А. П.
2020Послідовність використання інструментів Інтернет-маркетингуРодіонов, С. О.; Кошарна, В. В.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
2020Теоретичні підходи до визначення інвестиційного забезпечення розвитку підприємствДовбуш, В. І.; Мельник, П. І.
2020Використання маркетингових Інтернет-технологій у підприємницькій діяльностіНоскова, Ю. О.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2020Кросфіт як інноваційна форма проведення занять з фізичного виховання студентівДудорова, Л. Ю.; Корольова, Н.
2020Використання музичних конкурсів як форми соціального розвитку суспільстваСиниця, В. А.; Щербак, В. Г.
2020Розвиток підприємництва в умовах інноваційної економікиШадюк, Д. С.; Щербак, В. Г.