Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15224
Назва: Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розроблення
Інші назви: Экологическая упаковка инновационной продукции: маркетингово-ориентированный подход к разработке
Eco-friendly packaging of innovative products: marketing-oriented approach to development
Автори: Біловодська, О. А.
Захарченко, Д. О.
Ключові слова: екологічна упаковка
інноваційна продукція
споживач
компанія
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розроблення / О. А. Біловодська, Д. О. Захарченко // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Харків, 24 квітня 2020 року. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 12-14.
Короткий огляд (реферат): У роботі запропоновано різновиди дизайну екологічної упаковки для ТМ «Dr. Sante», що відповідають запитам споживачів, екологічним вимогам, висунутим компанією та відповідальними споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15224
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Захарченко_ХНУБА.pdf299,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.