Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15366
Название: The role of a travel agency interior design in tourism product promotion
Авторы: Сиромля, Н. М.
Тимошенко, Юлія Вікторівна
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Тимошенко Ю. В. The role of a travel agency interior design in tourism product promotion / Ю. В. Тимошенко ; наук. кер. Н. М. Сиромля // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей V Всеукр. наук.-практ. конф. (7 квітня 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. Ю. А. Бондарчук. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 406-409.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15366
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ITPF2020_P406-409.pdf348,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.