Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15397
Название: Розвиток стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
Другие названия: Развитие стратегии повышения конкурентоспособности предприятия
Development of a company's competitiveness strategy
Авторы: Ареф'єв, С. О.
Мельник, П. І.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
підприємство
конкурентне середовище
платоспроможність
конкурентна боротьба
комерційний ризик
фінансовий стан
менеджмент
маркетинг
конкурентоспособность
предприятие
конкурентная среда
платежеспособность
конкурентная борьба
коммерческий риск
финансовое состояние
competitiveness
enterprise
competitive environment
solvency
competition
commercial risk
financial condition
management
marketing
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ареф'єв С. О. Розвиток стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства / С. О. Ареф'єв, П. І. Мельник // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 10-17.
Краткий осмотр (реферат): Актуальним є питання підвищення конкурентоспроможності підприємств. Актуальність цієї теми зумовлена необхідністю вдосконалення систем, що керують конкурентоспроможністю підприємств у конкурентному середовищі, що постійно змінюється. Сучасний етап економічного розвитку України висуває нові якісні вимоги до управління конкурентоспроможністю підприємств. Умови формування ринкових відносин в Україні характеризуються динамічними змінами зовнішнього середовища, зниженням платоспроможності населення, посиленою конкуренцією та підвищенням рівня бізнес-ризику. Складне фінансове становище більшості компаній вимагає пошуку засобів для виживання компанії та забезпечення її ефективності. У зв'язку з цим необхідно вдосконалити управління корпоративною конкурентоспроможністю, використовуючи сучасні принципи управління та маркетингу для забезпечення стратегічного підходу до корпоративної діяльності. В умовах ринкових відносин управління конкурентоспроможністю корпорації набуває все більшого значення, і сьогодні це запорука успішної ділової діяльності.
Проблема повышения конкурентоспособности предприятия является актуальным вопросом. Актуальность темы обусловлена необходимостью совершенствования системы управления конкурентоспособностью предприятия в условиях постоянно меняющейся конкурентной среды. Современный этап развития экономики Украины выдвигает качественно новые требования к управлению конкурентоспособностью предприятий. Условия формирования рыночных отношений в Украине, которые характеризуются динамичностью внешней среды, снижением платежеспособности населения, обострением конкурентной борьбы, повышением уровня коммерческого риска, тяжелым финансовым положением большинства предприятий требуют поиска средств выживания предприятий и обеспечения их эффективного функционирования. В связи с этим возникает необходимость в совершенствовании управления конкурентоспособностью предприятия путем использования современных принципов менеджмента, маркетинга, обеспечения стратегического подхода к их деятельности. Управление конкурентоспособностью предприятия становится все более важным в условиях рыночных отношений и на сегодня является залогом успешной предпринимательской деятельности.
The problem of increasing the level of competitiveness of the enterprise is a pressing issue. The urgency of the topic is due to the need to improve the system of managing the competitiveness of the company in an ever-changing competitive environment. The current stage of development of the Ukrainian economy puts forward qualitatively new requirements for managing the competitiveness of enterprises. Conditions for forming market relations in Ukraine, characterized by the dynamics of the external environment, reduced solvency of the population, aggravation of competition, increasing the level of commercial risk, the difficult financial condition of most enterprises require finding the means of survival of enterprises and ensuring their effective functioning. In this regard, there is a need to improve the management of the competitiveness of the enterprise through the use of modern principles of management, marketing, ensuring a strategic approach to their activities. Managing enterprise competitiveness is becoming increasingly important in the context of market relations and today is the key to successful entrepreneurial activity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15397
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Cluster2020_P010-017.pdf221,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.