Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15409
Title: Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства
Other Titles: Проблемы современного медиа маркетинга как современный инструмент продвижения услуг предприятия
Problems of modern marketing media as a modern tool of enterprise services
Authors: Пашко, О. В.
Гончаренко, І. М.
Keywords: соціальний медіа маркетинг
соціальні медіа
інтернет
социальный медиа маркетинг
социальные медиа
интернет
social media marketing
social media
internet
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пашко О. В. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства / О. В. Пашко, І. М. Гончаренко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 81-84.
Abstract: Робота присвячена розробці ефективних методів просування послуг підприємства за рахунок соціального медіа маркетингу.
Работа посвящена разработке эффективных методов продвижения услуг предприятия за счет социального медиа маркетинга.
The work is devoted to the development of effective methods of promoting the services of the enterprise through social media marketing.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15409
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cluster2020_P081-084.pdf159,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.