Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15462
Название: Public-private partnership as an effective tool for state regulation of innovative development of transport infrastructure
Другие названия: Державно-приватне партнерство як ефективний інструмент державного регулювання інноваційного розвитку транспортної інфраструктури
Авторы: Dmytriieva, O.
Ключевые слова: державно-приватне партнерство
транспортна інфраструктура
інноваційний розвиток
концесія
public-private partnership
transport infrastructure
innovative development
concession
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Dmytriieva O. Public-private partnership as an effective tool for state regulation of innovative development of transport infrastructure = Державно-приватне партнерство як ефективний інструмент державного регулювання інноваційного розвитку транспортної інфраструктури [Текст] / O. Dmytriieva // Менеджмент. - 2019. - Вип. 2 (30). - С. 86-102.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): Ефективне функціонування транспортної інфраструктури є основною умовою модернізації економіки України і підвищення якості життя населення. На поточний момент відсутні ефективні інструменти і методики комплексної оцінки ефективності та пріоритетності реалізації проектів в рамках моделей державно-приватного партнерства (ДПП). Гіпотеза наукового дослідження є з’ясування яким чином державно-приватне партнерство може виступати як ефективний інструмент державного регулювання інноваційного розвитку транспортної інфраструктури. Метою є проведення якісної і кількісної оцінки ефективності реалізації проектів в області транспортної інфраструктури з використанням моделей ДПП. Методологією дослідження є апарат системного, економічного і статистичного аналізу, побудови математичних моделей, з їх подальшою комп'ютерною реалізацією. Уточнено поняття державно-приватного партнерства в галузі транспортної інфраструктури; проведено системний аналіз і класифіковані моделі ДПП з виявленням їх основних ознак; виявлено основні чинники та параметри (фінансово-економічні характеристики проектів), що визначають ефективність ДПП в транспортній інфраструктурі і запропонований алгоритм оцінки ефективності проектів ДПП; виконано дослідження по ранжируванню характерних ризиків для проектів транспортної інфраструктури, здійснено ранжування характерних ризиків; розроблена математична модель оцінки ризиків проектів ДПП в транспортної інфраструктури; дані практичні рекомендації щодо вдосконалення механізму оцінки ефективності та пріоритетності реалізації проектів розвитку транспортної інфраструктури на засадах ДПП. Доведено, що ранжування та реалізація моделей державно-приватного партнерства на основі розроблених основних принципів (платності, конкурсності, рівності всіх економічних агентів в доступі і в праві узгодження контрактів ДПП) дозволяє реалізувати переваги комплексного механізму ДПП для кожного з його учасників. Запропоновані практичні рекомендації механізмів по оцінці ризиків та пріоритетності проектів ДПП в області транспортної інфраструктури дозволять підвищити ефективність їх реалізації шляхом подальшого формування загального середовища розвитку ДПП, підвищення підтримки і гарантій держави і вироблення єдиної концепції розвитку механізму ДПП в Україні.
Effective functioning of transport infrastructure is a basic condition for modernization of the Ukrainian economy and improvement of the quality of life of the population. Currently, there are no effective tools and techniques for comprehensively assessing the effectiveness and priority of project implementation within public-private partnership (PPP) models. The research hypothesis is to find out how public-private partnerships can act as an effective tool for government regulation of innovative development of transport infrastructure. The aim is to conduct a qualitative and quantitative assessment of the efficiency of the implementation of projects in the field of transport infrastructure using PPP models. The methodology of the study is the apparatus of system, economic and statistical analysis, construction of mathematical models, with their subsequent computer implementation. Clarified the concept of publicprivate partnership in the field of transport infrastructure; systematic analysis and classified models of PPP were carried out with identification of their main features; identified the main factors and parameters (financial and economic characteristics of the projects) that determine the effectiveness of PPP in transport infrastructure and proposed algorithm for evaluating the effectiveness of PPP projects; performed research on the ranking of characteristic risks for transport infrastructure projects, performed ranking of characteristic risks; a mathematical model of risk assessment of PPP projects in transport infrastructure has been developed; practical recommendations are given to improve the mechanism for assessing the efficiency and priority of implementation of transport infrastructure development projects based on PPP. It is proved that ranking and implementation of public-private partnership models on the basis of the developed basic principles (payment, competitiveness, equality of all economic agents in access and in the right of PPP contract negotiation) allows to realize the benefits of a comprehensive PPP mechanism for each of its participants. The practical recommendations of the mechanisms for assessing the risks and priorities of PPP projects in the field of transport infrastructure will improve their implementation by further shaping the overall environment of PPP development, enhancing the support and guarantees of the state and developing a unified concept of PPP mechanism development in Ukraine.
DOI: 10.30857/2415-3206.2019.2.7
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15462
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2019_Issue30_P086-102.pdf665,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.