Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15463
Название: E-commerce as a factor of innovative development of enterprises
Другие названия: Електронна комерція як фактор інноваційного розвитку підприємств
Авторы: Dudko, P.
Ключевые слова: електронна комерція
мережева економіка
торгівля в інтернеті
онлайн і оффлайн ринки
динамічна персоніфікована матриця
e-commerce
network economics
Internet commerce
online and offline markets
dynamic personalized matrix
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Dudko P. E-commerce as a factor of innovative development of enterprises = Електронна комерція як фактор інноваційного розвитку підприємств [Текст] / P. Dudko // Менеджмент. - 2019. - Вип. 2 (30). - С. 103-114.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній момент інформаційно-комунікаційні технології проникли майже в усі сфери життя людини, торкнулося це і економічної сфери. Інтернет відкрив нові можливості для здійснення різних фінансових операцій, руху товарообігу, більш того, мережеві технології поступово витісняють, стають домінуючими формами взаємовідносин в суспільстві. Прискорений розвиток усього спектра комунікаційних послуг дасть змогу реалізувати потенціал України у сфері електронної торгівлі та підвищити конкурентоспроможність українського бізнесу. Метою даної статті і є пошук найбільш ефективних інструментів та форм використання електронної комерції як фактору інноваційного розвитку підприємства. Методи дослідження: теоретичного узагальнення – для уточнення понятійного апарату електронної комерції; статистичного та порівняльного аналізу – для оцінки стану діяльності підприємств на онлайнових і оффлайнових ринках; експертних оцінок – для обробки думок експертів та побудови динамічної персоніфікованої матриці позиціювання рангових місць регіонів України за купівельною онлайн активністю населення. Удосконалено класифікацію моделей електронної комерції за чотирма ознаками; запропоновано та побудовано динамічну персоніфіковану матрицю позиціювання рангових місць регіонів України за купівельною онлайн активністю населення. Сформована матриця оцінки рівня розвитку електронної комерції окремих суб’єктів дозволяє вибрати ту чи іншу форму онлайн бізнесу в залежності від цілей, які перед ними стоять, і шляхів досягнення цих цілей; оптимізувати асортимент продаваних через Мережу товарів, збільшити продажі в регіонах, що дозволить підприємцю вибрати найбільш релевантні для себе або для своїх існуючих проектів напрямки електронної комерції.
Nowadays information and communication technologies delved into almost all spheres of human life, and this has also affected the economic sphere. Internet has opened up new opportunities for various financial transactions and commodity circulation, moreover, network technologies are gradually replacing and becoming dominant forms of relationships in society. Fast development of the entire spectrum of communication services will help to realize the potential of Ukraine in the field of e-commerce and increase the competitiveness of Ukrainian business. Aim of this research is the search of the most effective tools and forms of usability of e-commerce as a factor of enterprise innovation development. Methods of investigation: theoretical generalization – to clarify the conceptual apparatus of e-commerce; statistical and comparative analysis – to evaluate the state of activity of enterprises in the online and offline markets; expert assessments – to process the opinions of experts and to build a dynamic personalized matrix of positioning ranking places of Ukrainian regions by purchasing online activity of population. The classification of e-commerce models by four features has been improved; a dynamic personalized ranking matrix of ranking places of Ukrainian regions by purchasing online activity of the population is proposed and constructed. The formed matrix of assessment of the level of e-commerce development of individual entities allows us to choose one or another form of online business, depending on the goals that are set for them and the ways to achieve these goals; optimize the range of products sold through the Network, increase sales in the regions, which will allow the entrepreneur to choose the most relevant e-commerce destinations for themselves or for their existing projects.
DOI: 10.30857/2415-3206.2019.2.8
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15463
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2019_Issue30_P103-114.pdf365,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.