Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15508
Назва: Використання чат-боту в Інтернет маркетингу
Інші назви: Использование чат-бота в Интернет маркетинге
Using the chatbot in Internet marketing
Автори: Біловодська, О. А.
Лагута, К. О.
Ключові слова: чат-бот
бізнес
продаж
інтернет
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Використання чат-боту в Інтернет маркетингу / О. А. Біловодська, К. О. Лагута // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток : матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 27-28 травня 2020 року. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 26-27.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано переваги використання чат-ботів у процесі організації продаж в Інтернет і реалізації нових можливостей для бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15508
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_конференції_2020_Біловодська_Лагута.pdf616,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.