Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15509
Title: Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту
Other Titles: Систематизация этапов развития маркетингового менеджмента
Systematization of stages of marketing management development
Authors: Біловодська, О. А.
Keywords: маркетинговий менеджмент
підприємство
розвиток
Issue Date: May-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Citation: Біловодська О. А. Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту / О. А. Біловодська // Теорія та практика менеджменту : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 13 травня 2020 року. – Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. – С. 417-418.
Abstract: У роботі виконано систематизацію етапів розвитку маркетингового менеджменту з точки зору історичного розвитку та практичного застосування.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15509
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теор_пр_МЕН_Зб_тез_2020_Біловодська.pdf450,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.