Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15509
Назва: Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту
Інші назви: Систематизация этапов развития маркетингового менеджмента
Systematization of stages of marketing management development
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
підприємство
розвиток
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту / О. А. Біловодська // Теорія та практика менеджменту : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк, 13 травня 2020 року. – Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. – С. 417-418.
Короткий огляд (реферат): У роботі виконано систематизацію етапів розвитку маркетингового менеджменту з точки зору історичного розвитку та практичного застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15509
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теор_пр_МЕН_Зб_тез_2020_Біловодська.pdf450,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.