Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilovodska, Olena-
dc.contributor.authorKulik, Daria-
dc.date.accessioned2020-06-24T16:31:42Z-
dc.date.available2020-06-24T16:31:42Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationBilovodska O. Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalization [Електронний ресурс] / O. Bilovodska, D. Kulik // International Marketing and Management of Innovations. – 2020. – № 5. – P. 105-112. – Режим доступу: http://immi.ath.bielsko.pl/%E2%84%965-2020/uk
dc.identifier.issn2451-1668uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15529-
dc.description.abstractIn article it is investigated the modern instrument to promoting the goods and services based on involvement of famous people to brand’s advertizing. Possible advantages and disadvantages of using this tool are analysed. Opinion leaders types, recommendations for their searching and cooperating, the address purposes to promoting through the opinion leaders are also designated. The scientific novelty consists of the system researching the essence, features, advantages and disadvantages during the work with opinion leaders at promoting to brands and the recommendations for prevention of problems in work. The relevance of this research is defined by the fact that at the present stage of the developed consumption it is harder and harder to win consumer attention, as demands emergence of the new marketing methods and tools directed to individual approach to consumers. One of such innovations is promotion of goods and services through opinion leaders. Such approach is based on trust of the consumer to the media personality, as opposed to traditional advertizing that is broadcast on wider target audience.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectopinion leadersuk
dc.subjectinfluence marketinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectinflyuenseruk
dc.subjectadvertizing campaignuk
dc.titleOpinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationuk
dc.title.alternativeВикористання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу при просуванні брендів та діджиталізаціїuk
dc.title.alternativeИспользование лидеров мнений как инструмента маркетинга влияния при продвижении бренда и диджитализацииuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБіловодська, Олена Анатоліївна-
local.contributor.altauthorКулік, Дарья-
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorКулик, Дарья-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceInternational Marketing and Management of Innovationsuk
local.sourceМеждународный маркетинг и управление инновациямиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://immi.ath.bielsko.pl/%E2%84%965-2020/uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMMI_2020_11.pdf575,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.