Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15620
Название: Роль ділового іміджу у забезпеченні конкурентоспроможності торговельного підприємства
Другие названия: Роль делового имиджа в обеспечении конкурентоспособности торгового предприятия
The role of business image in ensuring competitiveness of trading enterprise
Авторы: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Голембівська, В. В.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
діловий імідж
корпоративна соціальна відповідальність
торгівельне підприємство
конкурентоспособность
конкурентные преимущества
деловой имидж
корпоративная социальная ответственность
торговое предприятие
competitiveness
competitive advantages
business image
corporate social responsibility
trade enterprise
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Бондаренко С. М. Роль ділового іміджу у забезпеченні конкурентоспроможності торговельного підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко, В. В. Голембівська // Економіка і суспільство. – 2018. – Вип. 17. – С. 195-200. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-17/24-stati-17/2137-bondarenko-s-m-golembivska-v-v
Source: Економіка і суспільство
Economy and society
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена висвітленню ролі ділового іміджу в процесі забезпечення конкурентоспроможності та конкурентних переваг торгівельного підприємства. Розглянуто визначення, сутність ділового іміджу підприємства та чинники, що впливають на нього. Особлива увага присвячена корпоративній соціальній відповідальності як важливому чиннику ділового іміджу та конкурентоспроможності сучасного торговельного підприємства.
Статья посвящена освещению роли делового имиджа в процессе обеспечения конкурентоспособности и конкурентных преимуществ торгового предприятия. Рассмотрены определение, сущность делового имиджа предприятия, факторы, влияющие на него. Особое внимание уделено корпоративной социальной ответственности как важному фактору делового имиджа и конкурентоспособности современного предприятия.
The article is devoted to highlighting the role of business image in the process of ensuring the competitiveness and competitive advantages of a trading company. The definition, the essence of the business image of the enterprise and the factors influencing it are considered. Particular attention is devoted to corporate social responsibility as an important factor in the business image and competitiveness of a modern commercial enterprise.
DOI: 10.32782/2524-0072/2018-17-29
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15620
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
БондаренкоС.М,_ГолембівськаВ.pdf274,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.