Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15697
Title: Нетрадиційні форми реклами як інструмент просування продукції у ХХІ столітті
Authors: Шацька, Зорина Ярославівна
Поліщук, М. Р.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шацька З. Я. Нетрадиційні форми реклами як інструмент просування продукції у ХХІ столітті / З. Я. Шацька, М. Р. Поліщук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 45-46.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15697
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P045-046.pdf181,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.