Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15712
Title: Особливості формування брендів в умовах економічних криз
Authors: Зінорук, Л. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Зінорук Л. В. Особливості формування брендів в умовах економічних криз / Л. В. Зінорук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 80-82.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15712
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P080-082.pdf185,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.