Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКравчук, М. О.-
dc.date.accessioned2020-08-03T11:12:27Z-
dc.date.available2020-08-03T11:12:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 156-158.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-09-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційні моделі сталого розвитку туризмуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER2020_P156-158.pdf345,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.