Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКравчук, М. О.-
dc.date.accessioned2020-08-03T11:12:27Z-
dc.date.available2020-08-03T11:12:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 156-158.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-09-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційні моделі сталого розвитку туризмуuk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER2020_P156-158.pdf345,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.