Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742
Title: Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму
Authors: Біловодська, О. А.
Кравчук, М. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Біловодська О. А. Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 156-158.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P156-158.pdf345,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.